Tájékoztató a munkarend és ügyfélfogadási idő változásáról

2021. december 2., csütörtök, 11:54

Tisztelt Ügyfeleink!

A Kormány 478/2020. (XI. 03.) Korm. rendeletével elrendelt veszélyhelyzet miatt alkalmazandó, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdésében foglaltak szerint Monor Város Polgármestere a 19/2021. (I. 21.) számú polgármesteri határozatával a Monori Polgármesteri Hivatalban 2021. december 23., 27., 28., 29., 30., 31. napjaira igazgatási szünetet rendelt el.

Fentiekre tekintettel, valamint figyelemmel a 2021. évi munkaszüneti napok körüli munkarendről szóló 14/2020. (V. 13.) ITM rendelet szabályozására, a Monori Polgármesteri Hivatal év végi ügyfélfogadási rendje az alábbiak szerint alakul:

 

2021. december 10. (péntek) munkanap

munkaidő 8.00-16.30

ügyfélfogadás 8.00-12.00, és 13.00-16.00,

2021. december 11. (szombat) a Hivatal zárva van,

2021. december 23. (csütörtök) igazgatási szünet a Hivatal zárva van,

2021. december 24. (péntek) pihenőnap, a Hivatal zárva van,

2021. december 27., 28., 29., 30., 31. (hétfő, kedd, szerda, csütörtök, péntek) igazgatási szünet, a Hivatal zárva van.

 

Sürgős anyakönyvi ügyekben (haláleset) munkaidőben, a 06-29-612-300-as telefonszám hívható.

 

Békés, Boldog Ünnepeket és Jó Egészséget Kívánok!

 

Monor, 2021. december 1.

 

 

 

 

dr. Urbán Hajnalka

jegyző