Tájékoztatás országos ügyfélszolgálati hálózat megnyitásáról

2021. június 18., péntek, 10:51

Az NHKV Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. 2021. májusától jelentősen bővítette a hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatban elérhető ügyfélszolgálati irodák körét.

A fentiek következtében örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy Monoron a lakosság számára közvetlenül elérhető ügyfélpontot nyitottunk meg.

Az NHKV Zrt. a Díjbeszedő Holding Zrt.-vel, a Magyar Posta Zrt.-vel, valamint az MVM Ügyfélkapcsolati Kft.-vel közösen végzi az egyes ügyfélszolgálati, számlázási, valamint a díjhátralékok beszedésével kapcsolatos feladatokat. A személyesen elérhető ügyfélpontokat az NHKV Zrt.-vel közösen a Magyar Posta Zrt. és az MVM Ügyfélkapcsolati Kft. biztosítja ügyfeleinknek összesen 178 településen.

Az új ügyfélpontokon az NHKV Zrt. megbízásából elsősorban a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számlázással, pénzügyi rendezéssel és díjhátralék behajtásával kapcsolatos ügyek intézésére van mód. Természetesen a hulladékszállítással (pédául többlethulladék elszállítása, eseti lomtalanítás, edényzet cseréje vagy mozgatása stb.), az adatváltozással (szerződéskötéssel, -modosítással, -megszüntetéssel), illetve az egyéb technikai jellegű kérdésekkel kapcsolatos ügyfélszolgálati ügyintézés a megszokott módon, a közszolgáltatón keresztül továbbra is biztosított.

 

Az ügyfélszolgálat címe és nyitvatartása munkanapokon:

MVM Ügyfélszolgálat, 2200 Monor, Kossuth Lajos utca 65-67.

Kedd: 0800-13:00
Csütörtök: 13:00-18:00