A Monori Városfejlesztő Nonprofit Kft. ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRSAT keres irodai munkára.

2019. október 14., hétfő, 13:35

Adminisztrációs, pénzügyi-adminisztrációs munkatársat keresünk,

pályakezdők jelentkezését is várjuk

A munkakör betöltéséhez középfokú vagy felsőfokú végzettség szükséges:

  • Érettségi, közgazdasági érettségi
  • Projektmenedzsmenttel kapcsolatos közép- vagy felsőfokú végzettség
  • Pénzügyi, vagy számviteli, vagy igazgatásszervezői felsőfokú végzettség
  • Előny:
    - középfokú végzettség mellett, pénzügyi-számviteli szakirányú végzettség
    - egyéb közép- vagy felsőfokú végzettség mellett projektmenedzsmenttel kapcsolatos tanulmányok elvégzése

Egyéb követelmény:

  • Megbízható, önálló, precíz munkavégzés,
  • Jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  • Kreativitás és kezdeményezőkészség,
  • Jó szervező készség, pontosság, határidők betartása,
  • Felhasználói szintű számítógép kezelői jártasság (Word, Excel, internet, levelező rendszerek),

Főbb feladatok:

  • Projektek adminisztrációja,
  • Projektek pénzügyi adminisztrációja,
  • Pályázatok adminisztratív előkészítése, pályázatírásban közreműködés,
  • A cég által koordinált projektek, beruházások általános bonyolításában való közreműködés,
  • Projektek fenntartási időszakára vonatkozó feladatok ellátása,
  • A Társaság általános és pénzügyi adminisztrációjában való közreműködés.

Bérezés egyedileg, megegyezés szerint.

Végzős hallgatók jelentkezését is várjuk.

A munkakör a kiválasztást követően akár azonnal betölthető!

A jelentkezéshez Önéletrajzot kérünk benyújtani a monorivarosfejlesztokft@gmail.com
e-mail címre vagy személyesen a 2200 Monor, Kossuth Lajos utca 78-80. (Városháza épülete) 115. irodába (Monori Városfejlesztő Np. Kft).

Jelentkezési határidő: 2019. október 25.


 

Rajki László ügyvezető
Monori Városfejlesztő Nonprofit Kft.