ŐKOVÍZ Ügyintézési lehetőségek
Ezúton értesítjük Önöket, hogy a lakossági igények széles körű kiszolgálása érdekében a személyes ügyfélfogadáson kívül, írásban is bejelenthetőek a hulladékgazdálkodási közszolgáltatást érintő adatváltozások.
Továbbá az ügyfélszolgálati rendszer keretében felmerülő problémák, panaszok, észrevételek megoldására Társaságunk Központi Ügyfélszolgálatán, valamint postai, telefonos és internetes kapcsolattartással áll az Ügyfelek rendelkezésére:
2700 Cegléd, Pesti út. 65.
tel.:53/500-152, 53/500-153 fax. 53/505-566,
ugyfelszolgalat@okoviz.hu
Központi ügyfélszolgálat:
hétfő: 800 - 20 00
kedd - csütörtök: 8 00 – 15 00
(péntek: nincs ügyfélfogadás)
Írásban tett adatváltozás bejelentése
Társaságunk honlapján elérhetőek az adatváltozás bejelentéséhez szükséges formanyomtatványok:
http://okoviz.hu/nyomtatvanyok/, melyek szabadon nyomtathatók.
A bejelentők szükség szerinti kitöltésével és az adatváltozás jellegéből adódó igazolások, személyes iratok (másolatainak) megküldésével, írásos formában (levél, e-mail) is van lehetőség az ügyintézésre, amennyiben a személyes bejelentés nem megoldható.
http://okoviz.hu/wp-content/%C3%9CGYINT%C3%89Z%C3%89S-MENETE.pdf fontos információkat tartalmaz az ügyintézéshez szükséges dokumentumokról.